Press Release. In a pandemic, every third customer uses digital banking channels more often
Młodsi konsumenci są mniej zadowoleni z usług swojego banku i częściej chętni do jego zmiany.
Pandemia diametralnie zmieniła preferencje konsumentów i ich sposób korzystania z usług bankowych. Jak wynika z raportu Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences[1], przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, aby banki mogły efektywnie i długofalowo wykorzystać dynamikę zmiany nastawienia klientów, muszą zadbać o bardziej ludzki wymiar ich doświadczenia. Może to nie tylko poprawić satysfakcję klientów, ale także pomóc w budowie trwałych relacji, zwłaszcza z młodszymi konsumentami.
[1] https://www2.deloitte.com/us/en/insights/industry/financial-services/digitalization-in-banking.html?id=us:2em:4dius134194:5awa:6di:090821&ctr=cta1&sfid=003a000001wUEo6AAG[...]